Derde Lidl-commercial met George Baker

Derde Lidl-commercial met George Baker
  • Bureaus
  • 13 jun 2018 @ 09:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCommercialsCampagnesFood

Al tweemaal maakte popzanger George Baker zijn opwachting in een Lidl-campagne van Joe Public. Nu opnieuw. De Lidl Brown Bag is nu ingeruild voor een Lidl Green Bag, het duurzame en herbruikbare alternatief voor het traditionele AGF-tasje.

In de nieuwe tv-spot wordt aandacht besteed aan het verse groente- en fruit-assortiment van Lidl en de introductie van de Green Bag. Met deze introductie geeft de Duitse supermarktketen invulling aan haar strategie om het gebruik van eenmalige plastics te reduceren.

Aan het einde van de commercial refereert een Lidl medewerker trots naar het feit dat Lidl wederom is uitgeroepen tot  De Beste Supermarkt in Groente en Fruit. Terwijl hij langs het AGF-schap loopt, zegt hij: 'Toch weer die beker!' George kijkt blij verrast om, maar dan blijkt dat de medewerker het niet over George Baker had maar over de beker voor beste supermarkt in groente en fruit.

Credits

Klant: Lidl Nederland

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot

Post production: Storm Postproduction

Geluid: Top format (audionabewerking), Amp (opname George Baker)



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken