Indie herpositioneert Holland Casino

Indie herpositioneert Holland Casino
  • Bureaus
  • 18 jun 2018 @ 11:01
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsMerkenBrandingCampagnes

Holland Casino is in zee gegaan met Indie Amsterdam om te werken aan de herpositionering van het merk. Opdracht was een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken.

Om dat doel te realiseren heeft Indie Amsterdam een 360-graden-campagne ontwikkeld die deze maandag live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.

Joost Rombout, manager Merkstrategie & Campagnes van Holland Casino: 'We hebben gekozen voor Indie, omdat ze passie tonen voor hun vak en voor ons merk en bedrijf. Voor de herpositionering gaan we terug naar de oerkracht van het merk Holland Casino: het spannende van het spel. Juist dat maakt het casino opwindend. Daarbij gebruiken we ook de principes van onze roots: de betrouwbaarheid, kwaliteit en gastvrijheid die wij als het enige echte casino van Nederland in meer dan 40 jaar hebben opgebouwd.'

Lode Schaeffer, oprichter van Indie Amsterdam: 'De kansspelmarkt is in ontwikkeling. We zijn erg blij met de kans om de marktleider Holland Casino te herpositioneren en klaar te stomen voor de toekomst. We richten ons daarbij in de merkcampagne op de cruciale rol van de kleinste details die uiteindelijk bepalen of je wint of verliest: het kleine witte balletje van het roulettespel of het randje van de dobbelsteen. We zoomen in op deze details en maken ze hiermee ultiem spannend.'

De nieuwe merkpositionering wordt groots gelanceerd met een campagne bestaande uit twee tv-commercials, bioscoopreclame, radio, print, outdoor, trams, spectacular en digital.

Credits

Klant: Holland Casino

Bureau: Indie Amsterdam

Verantwoordelijk bij klant: Daniël van Dijkman, Joost Rombout, Jeroen Otten

Productiemaatschappij - Camp David

Line productie - New AMS Film Company

Regisseur - Oskar Wrangö

Agency producer - Suzanne van den Bouwhuijsen

Producer - Robert Feniger

Line Producer - Yvonne Knook

D.O.P. - Hannes Isaksson 

Offline - Fredrik Åkerström en Govert Janse 

Online - Frost VFX

Grading - Oskar Larsson | Tint Post

Geluid - Randall Macdonald | Wave sound 

Muziek/Componist - Håkan Eriksson

Fotograaf - Bart Oomes | Witman Kleipool

Agency producer - Claudia Schmidt

Producer - Sandra Witman

Stylist - Saskia van der Klei

Studio - WK | NO6 Studio’s

Postproductie - Jan-Willem Dijkstra | Left Handed Retouch



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken