Indie herpositioneert Holland Casino
- Bureaus
- 18 jun 2018 @ 11:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsMerkenBrandingCampagnes
- 18 jun 2018 @ 11:01
- Jeroen Mirck
Holland Casino is in zee gegaan met Indie Amsterdam om te werken aan de herpositionering van het merk. Opdracht was een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken.
Om dat doel te realiseren heeft Indie Amsterdam een 360-graden-campagne ontwikkeld die deze maandag live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.
Joost Rombout, manager Merkstrategie & Campagnes van Holland Casino: 'We hebben gekozen voor Indie, omdat ze passie tonen voor hun vak en voor ons merk en bedrijf. Voor de herpositionering gaan we terug naar de oerkracht van het merk Holland Casino: het spannende van het spel. Juist dat maakt het casino opwindend. Daarbij gebruiken we ook de principes van onze roots: de betrouwbaarheid, kwaliteit en gastvrijheid die wij als het enige echte casino van Nederland in meer dan 40 jaar hebben opgebouwd.'
Lode Schaeffer, oprichter van Indie Amsterdam: 'De kansspelmarkt is in ontwikkeling. We zijn erg blij met de kans om de marktleider Holland Casino te herpositioneren en klaar te stomen voor de toekomst. We richten ons daarbij in de merkcampagne op de cruciale rol van de kleinste details die uiteindelijk bepalen of je wint of verliest: het kleine witte balletje van het roulettespel of het randje van de dobbelsteen. We zoomen in op deze details en maken ze hiermee ultiem spannend.'
De nieuwe merkpositionering wordt groots gelanceerd met een campagne bestaande uit twee tv-commercials, bioscoopreclame, radio, print, outdoor, trams, spectacular en digital.
Credits
Klant: Holland Casino
Bureau: Indie Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant: Daniël van Dijkman, Joost Rombout, Jeroen Otten
Productiemaatschappij - Camp David
Line productie - New AMS Film Company
Regisseur - Oskar Wrangö
Agency producer - Suzanne van den Bouwhuijsen
Producer - Robert Feniger
Line Producer - Yvonne Knook
D.O.P. - Hannes Isaksson
Offline - Fredrik Åkerström en Govert Janse
Online - Frost VFX
Grading - Oskar Larsson | Tint Post
Geluid - Randall Macdonald | Wave sound
Muziek/Componist - Håkan Eriksson
Fotograaf - Bart Oomes | Witman Kleipool
Agency producer - Claudia Schmidt
Producer - Sandra Witman
Stylist - Saskia van der Klei
Studio - WK | NO6 Studio’s
Postproductie - Jan-Willem Dijkstra | Left Handed Retouch
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing