Oranje-indiaan keert terug in WK-campagne Hyundai
- Bureaus
- 13 jun 2018 @ 11:35
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsWK VoetbalFan
- 13 jun 2018 @ 11:35
- Redactie Bureaus
Het Nederlands elftal heeft zich niet weten te kwalificeren voor het WK voetbal in Rusland, dus blijven we dit jaar verstoken van de gebruikelijke Oranjekoorts. Toch maakt Hyundai er deze zomer, als Official Partner van de 2018 FIFA World Cup, een feest van met het Hyundai Inruil-WK.
In de campagne is een bijzondere rol weggelegd voor Graat Hindriks. Als Oranje-indiaan was hij jarenlang op menig tribune te zien als meest opvallende supporter van het Nederlands Elftal. Hindriks is uiteraard zwaar teleurgesteld dat zijn Oranje er dit jaar niet bij is. Tot hij hoort van het Hyundai Inruil WK!
In deze campagne gaat Hyundai de strijd aan met automerken uit WK-landen zoals Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Zweden en Japan. Wie tijdens het WK zijn of haar auto inruilt voor een Hyundai, scoort tot maar liefst € 3.500,- extra inruilvoordeel. Aan het Hyundai Inruil WK doet zelfs Italië gewoon mee! Dus ook met je Italiaanse auto kun je veel inruilvoordeel scoren.
Met dank aan de Oranje-indiaan zorgt de campagne van Hyundai deze zomer tóch nog voor het nodige Oranjegevoel!
Credits
Opdrachtgever: Hyundai Motor Netherlands
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Jelle Holdinga
Bureau: Goud Uberconnected
Strategie: Brian Hirman
Creatie: Thomas Aberson, Judith Hartog, Huib Maaskant
Account: Brian Hirman, Hanneke Rikveld
Producer: Maaike van der Meer
Productiemaatschappij: MacGyver
Regisseur: Tobias Smeets
D.O.P.: Tobias Smeets
Producer: Rinie Jansen
Geluid: MacLoud
Post productie: MacGyver
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing