Zelfstroom en Epidemie introduceren 'zonniciteren'

Zelfstroom en Epidemie introduceren 'zonniciteren'
  • Bureaus
  • 13 jun 2018 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • RecruitmentSocial mediaCampagnes

Zelfstroom heeft Epidemie geselecteerd als reclamebureau. Zelfstroom is de grootste aanbieder van zonnepanelen in Nederland en groeit hard. Vandaar dat Epidemie een social recruitment-campagne heeft ontwikkeld, gericht op de afgestudeerde hbo’er.

'Zonniciteren' (solliciteren in de zon) is het nieuwe solliciteren. Dus gewoon vanuit je vakantiebestemming, dakterras, of waar je ook - in de zon - bent. Want zonniciteren kan gewoon via FaceTime, op het moment dat het jou uitkomt.

Daarnaast staat ‘zelf doen’ centraal binnen de bedrijfscultuur van Zelfstroom. Met die twee gedachten is Epidemie aan de slag is gegaan, met als resultaat een social campagne die alumni specifiek target en activeert om op 'zonnicitatie' te komen bij Zelfstroom. 

De woordspeling is trouwens al voer voor discussie in de immer genuanceerde Facebook-groep Kutreclames. De meningen verschillen over de term 'zonniciteren', zullen we maar zeggen.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken