Eerste deelnemers Adnight bekend
- Bureaus
- 10 jul 2018 @ 07:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 10 jul 2018 @ 07:02
- Lucas Boon
De eerste vijftien deelnemers van Adnight 2018 zijn bekend. Voor de derde editie van de open avond voor creatieve bureaus heeft de organisatie een selectie bekend gemaakt op basis van input van bezoekers. Het event vindt plaats op vrijdag 5 oktober verspreid over Amsterdam.
De line-up moet een afspiegeling worden van het huidige bureaulandschap, zodat marketeers en reclamemakers op een laagdrempelige manier kunnen ontdekken wat de creatieve industrie behelst.
Ditmaal is er naast de lokale bureaus ook een aantal internationale namen toegevoegd: 180Kingsday, 72andSunny, Lemon Scented Tea, Blauw Gras, Achtung McGarryBowen, DPPLR, Isobar, Divimove, Ride, Postoffice, Being There, Cake, Grrr, First Day of Spring en Alfred zijn de eerste namen op de lijst.
In totaal zullen op 5 oktober pakweg vijftig creatieve bureaus hun deuren openen. Adnight trok vorig jaar ruim 4.500 bezoekers. De early bird ticketverkoop is inmiddels gestart via de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing