Steam wint opnieuw aanbesteding werving politiepersoneel
- Bureaus
- 24 jul 2018 @ 10:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Arbeidsmarkt
- 24 jul 2018 @ 10:10
- Sjaak Hoogkamer
De politie heeft opnieuw Steam verkozen als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dat is de uitkomst van de Europese aanbesteding rondom de werving van nieuwe politiemedewerkers.
Steam won de pitch van The Odd Shop, Maximum en Publicis Personeel. Het bureau werkte de afgelopen vier jaar al als bureau voor employer branding voor de politie, met circa 65.000 politiemensen de grootste werkgever van ons land. Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht. Daarnaast blijft het bouwen aan een sterk werkgeversmerk politie een belangrijke ambitie. Jobbranding campagnes voor hoger opgeleiden zullen daaraan bijdragen. Steam ontwikkelde daarvoor de afgelopen jaren onder andere een jobbranding campagne voor IT’ers en de prijswinnende campagne ‘Crimediggers’.
Steam is gespecialiseerd in externe en interne employer branding. Het bureau in Amsterdam werkt onder andere voor Achmea, Defensie, KPN en UMC Utrecht.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing