Steam wint opnieuw aanbesteding werving politiepersoneel

Steam wint opnieuw aanbesteding werving politiepersoneel
  • Bureaus
  • 24 jul 2018 @ 10:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Arbeidsmarkt

De politie heeft opnieuw Steam verkozen als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dat is de uitkomst van de Europese aanbesteding rondom de werving van nieuwe politiemedewerkers.

Steam won de pitch van The Odd Shop, Maximum en Publicis Personeel. Het bureau werkte de afgelopen vier jaar al als bureau voor employer branding voor de politie, met circa 65.000 politiemensen de grootste werkgever van ons land. Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht. Daarnaast blijft het bouwen aan een sterk werkgeversmerk politie een belangrijke ambitie. Jobbranding campagnes voor hoger opgeleiden zullen daaraan bijdragen. Steam ontwikkelde daarvoor de afgelopen jaren onder andere een jobbranding campagne voor IT’ers en de prijswinnende campagne ‘Crimediggers’.

Steam is gespecialiseerd in externe en interne employer branding. Het bureau in Amsterdam werkt onder andere voor Achmea, Defensie, KPN en UMC Utrecht.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken