MediaMonks lanceert lab in Stockholm

MediaMonks lanceert lab in Stockholm
  • Bureaus
  • 30 aug 2018 @ 11:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

MediaMonks opent MediaMonks Labs, een research & development divisie in Stockholm. Sander van der Vegte (links) - voormalig head of games bij het digitale bureau - gaat leiding geven aan een internationaal team.

Nilla Juvas (midden op de foto) is creatief directeur van dat team. Middels innovatieworkshops wil MediaMonks Lab (digitale) vraagstukken van klanten beantwoorden. Momenteel werkt het Lab aan projecten met machine learning, AI, AR, VR en spraaktechnologie voor klanten als Google, Nickelodeon en Stockholm Exergi.

Victor Knaap, CEO van MediaMonks laat weten: 'MediaMonks takes on challenges and opportunities at high speed and we understand what drives digital trends like no other. Embracing data, content and technology in this new age of brand communications is exactly what we are here to do. With MediaMonks Labs we are boosting our existing client offering.'

Sander van der Vegte voegt daaraan toe: 'By watching new developments and trends, we can tell what will be hot before it’s happening. MediaMonks has always stayed ahead of the curve, dedicating our time and talent to mastering new technologies and platforms. With MediaMonks Labs we reinforce our reputation as the ‘industry's go-to player for ambitious digital ideas’, as Ad Age put it.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken