Dirk haakt in op Prinsjesdag
- Bureaus
- 19 sep 2018 @ 09:55
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MarketingActiesReclame
- 19 sep 2018 @ 09:55
- Jeroen Mirck
Het gaat goed met de koopkracht. Supermarktketen Dirk van den Broek wond er in een inhaker op Prinsjesdag dan ook geen doekjes om: 'Vandaag hoort de rest van Nederland wat klanten van Dirk allang wisten.'
Jaarlijks op de derde dinsdag in september zorgt Dirk voor een paginagrote advertentie in de landelijke dagbladen. Op een grappige manier haakt de grootgrutter aan bij de tradities rondom Prinsjesdag.
Vorig jaar werden nog de verschillende hoedjes op ludieke wijze in beeld gebracht. Dit jaar is er aandacht voor het koffertje met de miljoenennota.
'Koopkracht zit niet in een koffertje. Koopkracht zit in een tas', aldus de advertentie van Dirk. Bij Dirk krijg je een vollere tas voor de laagste prijs, zo luidt de onderliggende boodschap.
De advertentie werd ontwikkeld door Total Design, het nieuwe bureau van Dirk.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing