Mymap gaat verder als Samt

Mymap gaat verder als Samt
  • Bureaus
  • 13 sep 2018 @ 09:21
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Innovatie

Creatief bureau Mymap uit Amsterdam verandert zijn naam in Samt. Het bureau, dat tien jaar geleden begon als mapping-specialist, heeft zich ontwikkeld tot een full-service creatief bureau dat samenwerkingen aangaat met klanten.

Deze ontwikkeling vraagt om een nieuwe naam en een verscherpte positionering. Samt, vrij vertaald uit het Zweeds 'samen met', gelooft in de kracht van een goede samenwerking. Met klanten, maar naar eigen zeggen ook met het grote netwerk van specialisten waar het bureau mee werkt. Samt heeft een allround-combinatie van strategie, design en development in huis.

Co-creatie

Eigenaar Maarten van Oostrom: ‘We merken dat onze klanten het waarderen dat we met ze meedenken en oplossingsgericht zijn. We zijn niet het bureau dat wel even komt vertellen hoe het allemaal moet, maar ontwikkelen onze producten echt samen met de klant, met hun vraagstuk als uitgangspunt. Het is altijd een co-creatie.’

Het bureau is door de combinatie van disciplines volgens Oostrom breed inzetbaar en trekt daarmee vooral middelgrote klanten aan die het prettig vinden om zoveel mogelijk met één bureau te werken.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken