NVM komt met 'bevlogen' campagne

NVM komt met 'bevlogen' campagne
  • Bureaus
  • 4 sep 2018 @ 10:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Met de nieuwe campagne voor de vakgroep Wonen wil de NVM de toegevoegde waarde van de NVM-makelaar benadrukken. De campagne ‘Je krijgt méér voor elkaar met een NVM-makelaar’ is bedacht en ontwikkeld door bureau Etcetera.

Hiervoor wordt Jip de Huismus als ambassadeur van de NVM geïntroduceerd. Jip is gek op huizen, vliegt dag in dag uit over de daken van Nederland en heeft daardoor letterlijk en figuurlijk een perfect overzicht over het huizenaanbod. Hij ziet heel wat kopers, verkopers en hun makelaars die huizen bezoeken. Van alle makelaars is Jip uitermate te spreken over de NVM-makelaar. Want die krijgt voor zijn klanten veel meer voor elkaar. Jip vertelt hier in de campagne maar al te graag over.

Vanaf begin september start de campagne met een televisiecommercial, online & social video’s en een display banners.

Credits

Opdrachtgever: NVM Wonen

Bureau: Etcetera

Creatie: Maarten Remmers, Wouter Voges

Strategie: Kees van Dorp, Dick van der Lecq

Business Director: Pim Beekman

Agency Producers: Marieke Prette, Anne Verdaasdonck

Productiemaatschappij: Doppler

Regie: Nils Vleugels

Director of Photography: Aege Hollander

Producer: Aemilia van Lent

Postproductie: PostOffice

3D animatie: Fraser Keen, Ritchy Wattimena, Tom Schuijt, Hendrik Kramer

Compositing: Bram Vleugel, Bram Buddingh, Mike Jonker

Online: Patcharee Sa-ardkitinun

Grading: Jogn Thorborg

Sound & mixage: Marcel Bultman

Voice-over: Tone of Voice

NVM Wonen: Annebelle van der Kloet, Estelle de Thouars, Marjolijn van der Stoep

 

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken