RLVNT activeert collecteweek HandicapNL
- Bureaus
- 26 sep 2018 @ 10:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FondsenwervingActivatieCampagnes
- 26 sep 2018 @ 10:59
- Redactie Bureaus
Deze week is de collecteweek van HandicapNL van start gegaan. RLVNT ontwikkelde voor hen een online campagne waarmee zowel nieuwe collectanten als online giften worden geworven.
HandicapNL is ontstaan vanuit een fusie van het Fonds verstandelijk gehandicapten en het Revalidatiefonds en collecteert dit jaar voor het eerst onder haar nieuwe naam. Het is het algemene fonds in Nederland voor iedereen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, en voor hun naasten. HandicapNL streeft naar meer zelfregie en eerlijke kansen voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking en financiert programma’s die dit mogelijk maken.
Positieve emotie centraal
Mensen zijn van nature sociale en empathische wezens en streven niet alleen naar persoonlijk geluk, maar ook naar het geluk van anderen. Wie kan bijdragen aan het geluk van een ander wordt zelf een gelukkiger mens. Om collectanten en donateurs te werven motiveert RLVNT mensen vanuit die positieve emotie om tot actie over te gaan.
Oscar Polak, senior creative bij RLVNT: 'In de campagne zetten we mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in hun kracht. Hun beperking is zichtbaar maar hun geluk komt nog veel prominenter in beeld. Zij vertellen van welke dingen in het leven zij gelukkig worden. Dat kunnen hele kleine, dagelijkse dingen zijn of juist mooie, grotere dromen. Dan stellen zij de kijker de vraag "Geef jij om mijn geluk?" en ze roepen het publiek op om iets te doen om bij te dragen aan hun geluk. Door te collecteren of te doneren. Het is een persoonlijke oproep om bij te dragen aan het geluk van mensen met een handicap.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing