Benk activeert koekjes van Bonne Maman

Benk activeert koekjes van Bonne Maman
  • Bureaus
  • 28 nov 2018 @ 10:27
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ActiesMerkenCampagnesActivatie

Bonne Maman heeft activatiebureau Benk ingeschakeld om de naamsbekendheid en verkoop van haar koek en cake te laten groeien. Als kick-off is de confrontatie aangegaan met shoppers op de winkelvloer, om te beginnen bij AH XL.

Bonne Maman wordt in Nederland vertegenwoordigd door Food United Benelux. Dit is de sales- en marketingpartner voor (internationale) A-merken met een ambitie voor de Benelux retailmarkt.

Eline Boltjes-de Clercq, marketingmanager en mede-eigenaar van Food United Benelux: 'Dichterbij de shopper en de winkelvloer kunnen we niet komen. Met deze winkelactivatie krijgen consumenten een persoonlijke en first hand ervaring met ons smakelijke product. We zijn benieuwd naar de ervaringen en resultaten.'

Bastiaan Krips, Joint Marketing Director van Benk: 'Bonne Maman is een schitterend authentiek merk om voor te werken. Met deze persoonlijke tasting op de winkelvloer laten we de doelgroep (opnieuw) kennismaken met het merk én product. Inderdaad, proeven is geloven en geloven is kopen.'

Bonne Maman is Frans voor ‘grootmoeder’. Het is bekend van authentieke, Franse producten, zoals de confitures met de traditionele rood-wit-geruite deksel en handgeschreven etiket. Bonne Maman heeft ook een reeks aan biscuit- en cake-producten zoals La Madeleine. Dit Franse cakeje is een specialiteit van Bonne Maman, gemaakt van alleen natuurlijke ingrediënten naar een generaties oud Frans recept.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken