Benk activeert koekjes van Bonne Maman
- Bureaus
- 28 nov 2018 @ 10:27
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ActiesMerkenCampagnesActivatie
- 28 nov 2018 @ 10:27
- Jeroen Mirck
Bonne Maman heeft activatiebureau Benk ingeschakeld om de naamsbekendheid en verkoop van haar koek en cake te laten groeien. Als kick-off is de confrontatie aangegaan met shoppers op de winkelvloer, om te beginnen bij AH XL.
Bonne Maman wordt in Nederland vertegenwoordigd door Food United Benelux. Dit is de sales- en marketingpartner voor (internationale) A-merken met een ambitie voor de Benelux retailmarkt.
Eline Boltjes-de Clercq, marketingmanager en mede-eigenaar van Food United Benelux: 'Dichterbij de shopper en de winkelvloer kunnen we niet komen. Met deze winkelactivatie krijgen consumenten een persoonlijke en first hand ervaring met ons smakelijke product. We zijn benieuwd naar de ervaringen en resultaten.'
Bastiaan Krips, Joint Marketing Director van Benk: 'Bonne Maman is een schitterend authentiek merk om voor te werken. Met deze persoonlijke tasting op de winkelvloer laten we de doelgroep (opnieuw) kennismaken met het merk én product. Inderdaad, proeven is geloven en geloven is kopen.'
Bonne Maman is Frans voor ‘grootmoeder’. Het is bekend van authentieke, Franse producten, zoals de confitures met de traditionele rood-wit-geruite deksel en handgeschreven etiket. Bonne Maman heeft ook een reeks aan biscuit- en cake-producten zoals La Madeleine. Dit Franse cakeje is een specialiteit van Bonne Maman, gemaakt van alleen natuurlijke ingrediënten naar een generaties oud Frans recept.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing