Nederland levert zeven juryleden Eurobest

Nederland levert zeven juryleden Eurobest
  • Bureaus
  • 13 nov 2018 @ 00:31
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameAwardCreatie

De Europese reclameprijs Eurobest heeft zijn juryleden bekendgemaakt. Nederland levert er zeven, waaronder twee juryvoorzitters: Wesley ter Haar (MediaMonks) en Sandrine Huijgen Le Goff, creative partner van Cloudfactory.

The jury's komen in november bijeen in Londen om werk uit 21 categorieën te beoordelen. Anders dan voorgaande jaren worden de winnaars op twee momenten bekendgemaakt: goud, zilver en brons op 10 december, gevolgd door de Grand Prix en Special Awards op 13 december tijdens Eurobest Unwrapped. Daar wordt ook het European Creativity Report onthuld.

Louise Benson, vice-president van Eurobest: 'We’re really thrilled with this year’s jury, especially that we’ve reached a 50/50 split. It’s something we’ve worked really hard on over the last number of years and it’s exciting to see the calibre and breadth of experience from across the region. With representatives from over 19 countries we can expect this year’s discussions to be diverse in thought and rich in context.'

De Nederlandse juryleden voor Eurobest 2018: 

  • Film Craft (juryvoorzitter): Sandrine Huijgen Le Goff, creative partner, Cloudfactory
  • Digital, Mobile & Digital Craft (juryvoorzitter): Wesley ter Haar, COO, MediaMonks
  • Healthcare: Kiki Hartmann, Founder, Kiki Hartmann Design
  • Film and Print: Hannah Smit, Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam
  • Entertainment: Danielle Guirguis, Founder, Smarthouse Fillms
  • Innovation and Creative Data: Silvia van Hooft, Strategy Director, Code d'Azur
  • Brand Experience & Activation and Direct: Richard Hol, ECD, Nomads

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken