Nederland levert zeven juryleden Eurobest
- Bureaus
- 13 nov 2018 @ 00:31
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameAwardCreatie
- 13 nov 2018 @ 00:31
- Jeroen Mirck
De Europese reclameprijs Eurobest heeft zijn juryleden bekendgemaakt. Nederland levert er zeven, waaronder twee juryvoorzitters: Wesley ter Haar (MediaMonks) en Sandrine Huijgen Le Goff, creative partner van Cloudfactory.
The jury's komen in november bijeen in Londen om werk uit 21 categorieën te beoordelen. Anders dan voorgaande jaren worden de winnaars op twee momenten bekendgemaakt: goud, zilver en brons op 10 december, gevolgd door de Grand Prix en Special Awards op 13 december tijdens Eurobest Unwrapped. Daar wordt ook het European Creativity Report onthuld.
Louise Benson, vice-president van Eurobest: 'We’re really thrilled with this year’s jury, especially that we’ve reached a 50/50 split. It’s something we’ve worked really hard on over the last number of years and it’s exciting to see the calibre and breadth of experience from across the region. With representatives from over 19 countries we can expect this year’s discussions to be diverse in thought and rich in context.'
De Nederlandse juryleden voor Eurobest 2018:
- Film Craft (juryvoorzitter): Sandrine Huijgen Le Goff, creative partner, Cloudfactory
- Digital, Mobile & Digital Craft (juryvoorzitter): Wesley ter Haar, COO, MediaMonks
- Healthcare: Kiki Hartmann, Founder, Kiki Hartmann Design
- Film and Print: Hannah Smit, Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam
- Entertainment: Danielle Guirguis, Founder, Smarthouse Fillms
- Innovation and Creative Data: Silvia van Hooft, Strategy Director, Code d'Azur
- Brand Experience & Activation and Direct: Richard Hol, ECD, Nomads
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Sandrine Huijgen Le Goff
- Wieden+Kennedy
- award
- Wesley ter Haar
- Eurobest
- Londen
- reclameprijs
- MediaMonks
- Cloudfactory
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing