Story Seminar 29 november: hoe word je de favoriet van de consument?

Story Seminar 29 november: hoe word je de favoriet van de consument?
  • Bureaus
  • 16 nov 2018 @ 09:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Op 29 november organiseert Lemon Scented Tea in samenwerking met Marketingtribune het Story Seminar. Geïnspireerd door de ideeën van Byron Sharp worden op het seminar verschillende merkcases uitgelicht van internationale merken.

De sprekers gaan antwoorden geven op vragen zoals: Hoe bouw je strong memory structures? Met wat voor boodschap en via welke kanalen doe je dat? En hoe word je uiteindelijk de favoriet van de consument?

Topsprekers

Dit jaar verwelkomt het Story Seminar internationale topsprekers van TOMS, CitizenM, Rivella, Blauw Research en Lemon Scented Tea. Elke spreker heeft een andere invalshoek waarmee zij strong memory structures bouwen met hun merk. Tijdens het seminar brengen wij al deze invalshoeken bijeen. Met als host Nick Bailey van Finchfactor die aansluitend een paneldiscussie zal organiseren, belooft het een inspirerende middag te worden met verfrissende en gefundeerde take-outs.

Waar?

Het evenement zal plaatsvinden op donderdag 29 november vanaf 15.00 uur bij Pllek op de NSDM-werf in Amsterdam, met een fenomenaal uitzicht op ’t IJ. Na de talks van de sprekers is er een aansluitende borrel.   

Inschrijven

Voor meer informatie en tickets ga naar: https://www.lemonscentedtea.com/storyseminar/    

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken