Boogaert wordt intermediair voor freelancers in marcom
- Bureaus
- 3 jan 2019 @ 10:19
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 3 jan 2019 @ 10:19
- Sjaak Hoogkamer
Hij doet het al 14 jaar, maar vanaf nu hangt er een prijskaartje aan en biedt hij meer service. Met Pascal’s Angels wordt freelance copywriter Pascal Boogaert - en bekend van Freeforce - een makelaar tussen opdrachtgevers en freelancers in marketing en communicatie.
Boogaert is sinds 2004 werkzaam als freelance copywriter. ‘De marcom wereld wordt steeds flexibeler. Het aantal freelancers is enorm gestegen. En voor opdrachtgevers wordt het steeds moeilijker om de juiste te vinden. Niet alleen qua talent, beschikbaarheid en tarief, maar ook qua mentaliteit. Het is dan ook niet gek dat er steeds nieuwe initiatieven komen (en soms ook weer verdwijnen) zoals Stash, Brainwith, ThoseWhoCan, NoSweat, MaaS en uiteraard The FreeForce – om de flex wereld op een handige manier vorm te geven,‘ aldus Boogaert.
Menselijke factor
Ondanks alle initiatieven blijft de menselijke factor de doorslag geven bij het zoeken naar een freelancer, vindt Boogaert. ‘Opdrachtgevers willen freelancers vinden via-via en liever niet via een onpersoonlijke tool. Door alles wat ik in de afgelopen 14 jaar heb ondernomen aan freelance-activiteiten ken ik veel interim-mers en opdrachtgevers persoonlijk. Een initiatief als Pascal’s Angels is dan ook eigenlijk een zeer logische stap.’
Met Pascal’s Angels blijft hij doen wat hij al 14 jaar doet: freelancers koppelen aan opdrachtgevers. Maar waar hij eerst alleen een paar namen doorgaf, kan hij nu het hele art buying traject uit handen nemen, beschikbaarheid checken, offertes laten opstellen en voorbeelden van werk opvragen. Zie voor meer informatie: www.pascalsangels.com
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing