BSUR-campagne Prominent geeft dynamiek aan zitten
- Bureaus
- 25 jan 2019 @ 09:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenReclameCampagnes
- 25 jan 2019 @ 09:49
- Jeroen Mirck
Prominent lanceert deze week een langlopende multimediale campagne die de nieuwe generatie stoelen introduceert. Deze stoelen inspireren gebruikers met een serie slimme en innovatieve eigenschappen. BSUR ontwikkelde de campagne.
De campagne laat mensen zien die in elke houding optimaal door hun stoel ondersteund worden en daarna gerevitaliseerd weer opstaan. Onder het motto ‘De stoel die je beweegt’.
Niels Spaans, account director BSUR: ‘De hele wereld is in ontwikkeling, behalve de wereld van stoelen. Die stond vreemd genoeg al jaren stil. Prominent brengt daar gelukkig weer beweging in. Vanuit de overtuiging dat beweeglijk zitten, echt beter zitten is.'
Prominent ontwikkelt en produceert geavanceerde stoelen, die zich beter aan het lichaam aanpassen dan ooit tevoren. Met 44 winkels en ervaren professionele adviseurs is het al ruim twintig jaar een leidend bedrijf in de Nederlandse markt.
‘We willen niet alleen de superieure technologie van de stoel laten zien, maar ook het esthetisch design ervan. Dit zijn niet meer de bombastische stoelen die je misschien van vroeger kende’, volgens Geertjan van OIst, algemeen directeur van Prominent. ‘Het is design en comfort in een maatwerkstoel die soepel met je meebeweegt en je in alle houdingen ondersteunt. Dat laat de campagne zien én voelen.’
De ingezette media zijn televisie, radio, print, social, online, PR, brochures en POS.
Credits
Opdrachtgever: Prominent
Bureau: BSUR Amsterdam
Verantwoordelijk bij Prominent: Esther Bos-Dijkstra, Steven van der Krogt
Creative Directors: Shandor Gancs, Joost Perik
Art Director: Ro Mulder
Copy Writer: Jurjen Born
Strategie: Frank Haveman
Account Director: Niels Spaans
Agency Producer: Judith Kampman, Lennert Dorman
Director & Photographer: Alan Clarke
DOP: Joe Douglas
1st AD: Willem Quarles
Production Company: Fat Fred
Producer: Suzanne Huisman
Editors: Matthew Felstead & Taco Arts
Photo retouch: Happy Finish
Online | VFX | Grade: Smoke & Mirrors London / Amsterdam
Music & Sound: Antfood
Voice over: Sound Circus
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing