Directiewissel bij Valtech Nederland

Directiewissel bij Valtech Nederland
  • Bureaus
  • 22 jan 2019 @ 10:13
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ZakelijkPersonaliaE-marketingStrategie

Valtech (het vroegere eFocus) hervormt het directieteam. Marc-Paul Brandt, voormalig CCO, neemt de rol van CEO Arnoud Martens over. Martens wordt de nieuwe Group Director Europe. Daarnaast keert Rob Zuiderhoek terug bij Valtech als COO.

Rob Zuiderhoek heeft de afgelopen vier jaar als business consultant bij Adobe gewerkt, waar hij verantwoordelijk was voor de groei van de Experience Cloud business in zowel Nederland als België. Van 2010 tot 2014 was Zuiderhoek reeds werkzaam bij Valtech (toen nog eFocus). Als salesmanager en onderdeel van het management team heeft hij een essentiële rol gespeeld bij de groei van het bedrijf in die tijd. 

Arnoud Martens, nu Group Director Europe: 'Sinds mijn aantreden in 2012 hebben we het bedrijf van lokale speler naar marktleider in de digital agency wereld gebracht. Inmiddels zijn we onderdeel van Valtech, één van de leiders binnen de digital agencies wereldwijd, aldus Forrester. In mijn nieuwe rol als Group Director ga ik aan de slag op Valtech Group niveau met een focus op nieuwe kansen binnen Europa. Ik ben ontzettend blij dat ik kan blijven werken met geweldige klanten, en dat ik Valtech verder ga ontwikkelen als speciale plek voor werknemers. Ik heb er alle vertrouwen in dat Valtech onder leiding van Marc-Paul en Rob de weg blijft leiden binnen de digitale wereld en binnen Valtech.'

Technologie met waarde

Rob Zuiderhoek over zijn aanstelling als COO: 'Hoewel de mogelijkheden van technologie eindeloos lijken wordt de echte waarde gecreëerd door bureaus als Valtech. De mensen bij Valtech begrijpen als geen ander de complexiteit van digitaal. Zij zijn in staat om uitdagingen van haar opdrachtgevers te vertalen naar concrete oplossingen die werken. Zo praten we nu veel minder over wat de technologie kan, maar staat het leveren van waarde voor de mens centraal. Dit met behulp van de juiste technologie, processen en organisatie. Het is super mooi om weer onderdeel en leider te zijn van een club als Valtech.'

Marc-Paul Brandt, nu CEO: 'In 2000 zijn we gestart met de droom om een bedrijf neer te zetten dat internationale A-merken helpt met hun digitale ambities. Inmiddels hebben we in Nederland 300 professionals die dagelijks gaaf, vernieuwend en prijswinnend digitaal werk maken voor klanten als Heineken, Yamaha, Danone en Volkswagen. Daarnaast hebben we meer dan 2.500 collega’s in 16 landen wat ongelofelijk veel mogelijkheden biedt voor medewerkers en opdrachtgevers. Ik ben trots op wat we tot nu toe met elkaar bereikt hebben en heb heel veel zin om de toekomst van ons bedrijf verder vorm te gaan geven als CEO van Valtech Nederland. Een toekomst waarin wij onszelf als digital agency ook moeten transformeren om optimaal toegevoegde waarde te kunnen blijven leveren aan opdrachtgevers en om talent aan ons te blijven binden.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken