Leolux is terug met brandingcampagne

Leolux is terug met brandingcampagne
  • Bureaus
  • 21 jan 2019 @ 15:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetail

Leolux is een brandingcampagne gestart met een leeuw in de hoofdrol. De campagne is de eerste stap in de herpositionering van het meubelmerk. Verantwoordelijk bureau is Blahblahism.

Doel van de campagne genaamd 'Always notice Leolux' is om een nieuwe en jonge generatie consumenten kennis te laten maken met het merk dat zijn oorsprong in de jaren '30 vindt. Leolux stelt dat het trotse dier -de leeuw- onlosmakelijk met de geschiedenis van het merk is verbonden. 'De leeuw is dus veel meer dan een symbool. Leolux ís de leeuw. Dat voel je in het gedrag, in zijn krachtige aanwezigheid en in elk designmeubel dat Leolux maakt. En voortaan zie je dat dus ook in de communicatie.'

De landelijke campagne ging op 7 januari van start met een guerilla-actie en is opgevolgd door televisiecommercials bij de STER, digitale borden langs snelwegen, print en online.  

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken