Propaganda neemt meerderheidsbelang in Content Makers
- Bureaus
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau Propaganda uit België neemt een actieve meerderheidsparticipatie in Content Makers, een social media specialist voor KMO's.
De partijen hebben samen de ambitie om de Belgische KMO-markt de komende jaren kennis te laten maken met de kracht van digitale content.
Michel Libens, CEO en managing partner van Propaganda, laat weten: 'Door deze samenwerking kunnen we de groei van Content Makers versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het grootste contentmarketingbureau voor KMO's (kleine of middelgrote ondernemingen, red.). Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.'
Maarten Rotties, zaakwaarnemer van Content Makers, voegt daaraan toe: 'De afgelopen jaren hebben we met Content Makers pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO's nog steeds populair, maar online en bij uitstek op social media werkt dit contraproductief. Door het succes van sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke contentmarketing aanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing