TBWA aan de slag voor Krasloten

TBWA aan de slag voor Krasloten
  • Bureaus
  • 11 jan 2019 @ 13:44
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenCommercialsCampagnes

De nieuwe campagne voor Krasloten is gestart. Het is de eerste campagne van TBWA\Neboko voor het merk. Het bureau volgt Alfred op na een pitch.

Raffaele Fiorini, Head of Instant Lotteries, waar Krasloten onder valt: 'Met deze nieuwe, op culture inspelende campagne gaan we Krasloten herpositioneren als een merk dat aansluit bij de huidige tijdsgeest; convenience en instant gratification hebben een vlucht genomen en consumenten stellen hierin steeds hogere eisen. In de campagne laten we humoristische situaties zien waarin mensen het geduld dat soms ergens voor nodig is, niet willen opbrengen. Veel mensen zullen zich hierin herkennen. Met Krasloten hoef je dan ook geen geduld op te brengen om te weten wat je wint.'

Patritia Pahladsingh, managing director van TBWA\Neboko: 'De campagne past in toon en vorm uitstekend bij de manier waarop men nu content consumeert: kort en to-the-point, als een snack. En dit past uitstekend bij het product, dat instant fun brengt. Krassen. Cashen. Klaar.'

Krasloten en TBWA streven naar een langdurige samenwerking. Het account is afkomstig van Alfred.

Credits

Opdrachtgever: De Nederlandse Loterij

Bureau: TBWA\Neboko

Verantwoordelijk bij klant: Raffaele Fiorini, Carolien Brunsveld van Hulten, Fiona Mirrer



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken