TBWA aan de slag voor Krasloten
- Bureaus
- 11 jan 2019 @ 13:44
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenCommercialsCampagnes
- 11 jan 2019 @ 13:44
- Jeroen Mirck
De nieuwe campagne voor Krasloten is gestart. Het is de eerste campagne van TBWA\Neboko voor het merk. Het bureau volgt Alfred op na een pitch.
Raffaele Fiorini, Head of Instant Lotteries, waar Krasloten onder valt: 'Met deze nieuwe, op culture inspelende campagne gaan we Krasloten herpositioneren als een merk dat aansluit bij de huidige tijdsgeest; convenience en instant gratification hebben een vlucht genomen en consumenten stellen hierin steeds hogere eisen. In de campagne laten we humoristische situaties zien waarin mensen het geduld dat soms ergens voor nodig is, niet willen opbrengen. Veel mensen zullen zich hierin herkennen. Met Krasloten hoef je dan ook geen geduld op te brengen om te weten wat je wint.'
Patritia Pahladsingh, managing director van TBWA\Neboko: 'De campagne past in toon en vorm uitstekend bij de manier waarop men nu content consumeert: kort en to-the-point, als een snack. En dit past uitstekend bij het product, dat instant fun brengt. Krassen. Cashen. Klaar.'
Krasloten en TBWA streven naar een langdurige samenwerking. Het account is afkomstig van Alfred.
Credits
Opdrachtgever: De Nederlandse Loterij
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Raffaele Fiorini, Carolien Brunsveld van Hulten, Fiona Mirrer
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing