TUI haakt in op Blue Monday
- Bureaus
- 21 jan 2019 @ 11:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 21 jan 2019 @ 11:31
- Lucas Boon
Met een nieuwe campagne genaamd 'Bye bye Blue Monday' wil reisorganisatie TUI Nederlanders uit de winterdip helpen. Verantwoordelijk bureau is Boomerang.
TUI stelt dat tijdens de donkere en regenachtige dagen veel Nederlanders naar een flinke dosis vitamine D snakken. De feestdagen zijn voorbij, de werkdruk neemt weer toe en de zomer is nog ver weg. 'Een van de manieren om te ontstressen en weer op te laden is een vakantie naar een bestemming die ons het Nederlandse winterweer doet vergeten.'
Op verschillende locaties in het land heeft TUI vier tickets verspreid via digitale abri's in het straatbeeld. Via sociale media en deze website krijgt men de komende dagen tips en aanwijzingen over de bestemming van de tickets.
Echte winterse omstandigheden
Volgens TUI kiezen Nederlanders er steeds vaker voor om in de winter te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen. Ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar vertrekken maar liefst 32% meer Nederlanders naar vakantiebestemmingen. En hoewel 56% van de Nederlanders in deze periode richting zonnige oorden vertrekt, kiest 44% ervoor om het grauwe winterweer in te ruilen voor échte winterse omstandigheden. Oostenrijk en Italië blijken de favoriete winterbestemmingen. Daarnaast kiezen veel Nederlanders er in de wintermaanden voor om hun zomervakantie nu al te boeken.
Beeld afkomstig van Instagram-pagina TUI.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing