Alewijn Dekker van JWT naar Code d'Azur

Alewijn Dekker van JWT naar Code d'Azur
  • Bureaus
  • 5 feb 2019 @ 13:58
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CreatieStrategiePersonalia

Alewijn Dekker stapt over van J. Walter Thompson naar Code d'Azur. Hij wordt de co-managing director van het digitale bureau.

Voor de overstap was Dekker onder andere werkzaam als deputy managing director bij J. Walter Thompson Amsterdam en als managing director bij Duval Guillaume. Daar was hij verantwoordelijk voor klanten als Heineken International, ING en Innogy (Essent).

In zijn nieuwe functie moet Dekker Code d'Azur verder helpen met het realiseren van de (groei)ambities van het bureau. Hij zal samen met Michiel Meiberg de functie van managing director vervullen.

Culturele relevantie

'Met het koppelen van technologie aan culturele relevantie en creativiteit, loopt Code d'Azur voorop', zegt Dekker. 'Veel bureaus worstelen hier nog mee, terwijl daar juist nu veel vraag naar is. Ik kijk er naar uit om samen met de teams deze kansen te benutten.'

Nik Nieuwenhuijs, co-founder en CEO van Code d'Azur: 'De afgelopen jaren hebben we mooie stappen gezet en heeft de behoefte van merken om technologie op een effectieve manier te integreren een vlucht genomen. Met de kennis en expertise van Alewijn kunnen we onze ambitie om hierin nog verder te groeien realiseren en uitbouwen.'

Code d'Azur is een creatief digitaal bureau dat technologie, creativiteit en strategisch inzicht combineert om het leven van mensen makkelijker of leuker te maken. Deze werkwijze vertaalt zich in digitale producten, campagnes, campaignable services en AI-ecosystemen die het bureau maakt voor merken zoals ABN Amro, Brunel, KLM, LeasePlan, Red Bull, Rituals en Tele2.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken