Asics lanceert wereldwijde campagne

Asics lanceert wereldwijde campagne
  • Bureaus
  • 26 feb 2019 @ 10:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnesMarketing

Sportmerk Asics heeft een wereldwijde campagne genaamd 'The Comfort of Confidence' gelanceerd. Doel is om een nieuwe gel-technologie onder de aandacht te brengen. De campagne is ontwikkeld door Likefriends uit Amsterdam.

Met de campagne wil Asics laten zien dat zelfvertrouwen van binnenuit komt als je in balans bent met jezelf en je omgeving. De campagne onderstreept het vertrouwen om je eigen pad te volgen en de zogenoemde 'gel-quantum' moet iedere stap hierbij ondersteunen.

Culturele context

Krzysztof Rodziewicz, category manager lifestyle bij Asics EMEA, laat weten: 'De samenwerking met Likefriends voelde vanaf dag één goed. En deze mooie campagne is daar het resultaat van. Likefriends begrijpt de culturele context van ons merk en weet dit te vertalen naar aansprekende communicatie.'

Stef de Jong, founder van Likefriends, voegt daaraan toe: 'Met deze campagne richt Asics zich op een doelgroep die elke dag actief is om zijn ambities waar te maken. Hun leven zelf is een sportprestatie.'

De campagne wordt uitgezet op de social media-kanalen van Asics, de website en in-store bij retailers wereldwijd. Lifefriends werkt momenteel aan het vervolg van de campagne, die in de tweede helft van dit jaar moet uitkomen.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken