Asics lanceert wereldwijde campagne
- Bureaus
- 26 feb 2019 @ 10:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnesMarketing
- 26 feb 2019 @ 10:37
- Lucas Boon
Sportmerk Asics heeft een wereldwijde campagne genaamd 'The Comfort of Confidence' gelanceerd. Doel is om een nieuwe gel-technologie onder de aandacht te brengen. De campagne is ontwikkeld door Likefriends uit Amsterdam.
Met de campagne wil Asics laten zien dat zelfvertrouwen van binnenuit komt als je in balans bent met jezelf en je omgeving. De campagne onderstreept het vertrouwen om je eigen pad te volgen en de zogenoemde 'gel-quantum' moet iedere stap hierbij ondersteunen.
Culturele context
Krzysztof Rodziewicz, category manager lifestyle bij Asics EMEA, laat weten: 'De samenwerking met Likefriends voelde vanaf dag één goed. En deze mooie campagne is daar het resultaat van. Likefriends begrijpt de culturele context van ons merk en weet dit te vertalen naar aansprekende communicatie.'
Stef de Jong, founder van Likefriends, voegt daaraan toe: 'Met deze campagne richt Asics zich op een doelgroep die elke dag actief is om zijn ambities waar te maken. Hun leven zelf is een sportprestatie.'
De campagne wordt uitgezet op de social media-kanalen van Asics, de website en in-store bij retailers wereldwijd. Lifefriends werkt momenteel aan het vervolg van de campagne, die in de tweede helft van dit jaar moet uitkomen.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing