Jägermeister verwelkomt 'noorderlingen' op carnaval
- Bureaus
- 19 feb 2019 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContentCampagnes
- 19 feb 2019 @ 12:01
- Lucas Boon
Hoewel steeds meer Nederlanders van 'boven de rivieren' ook carnaval vieren, kent niet iedereen de ongeschreven regels die aan het feest verbonden zijn. Een nieuwe videocampagne van Jägermeister moet daar verandering in brengen.
Social media-bureau Dorst & Lesser tekent voor concept en productie. Steven Brunswijk, bekend van zijn deelname aan Expeditie Robinson en voorheen als Braboneger, speelt de hoofdrol in de campagne. De eerste video uit de reeks bestaat uit de drie belangrijkste carnavalregels en de overige vijf worden via de social media kanalen van Jägermeister verspreid.
Pluimage
Kas Knikkink, brand manager bij Jägermeister Nederland, laat weten: 'Voor ons is carnaval een van de hoogtepunten van het jaar. Met deze campagne willen we dat vieren door de nadruk te leggen op de verbindende factor die carnaval steeds meer in zich heeft. Net als ons product brengt carnaval mensen van diverse pluimage bij elkaar en creëert het sfeer, gezelligheid en positiviteit in de de horeca.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing