Booming benoemt Linda Boks tot business director

Booming benoemt Linda Boks tot business director
  • Bureaus
  • 30 apr 2019 @ 11:44
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Linda Boks start als business director bij Booming Digital Marketing. Ze wordt verantwoordelijk voor het verder bouwen aan en professionaliseren van een 'solide dienstverlening' voor de opdrachtgevers van het bureau.

Het driekoppige MT van Booming bestaat naast Boks nu uit co-founders Lennart Ruigrok en Joey Fieggen. Met de komst van Boks hoopt het bureau een serieuze stap in het verwezenlijken van zijn ambitie te zetten: Booming verder uitbouwen tot een performance marketingbureau dat de online marketing resultaten van zijn klanten laat groeien.

Concrete plannen

Boks was jarenlang (2005-2016) CEO van ZenithOptimedia. Sinds 2016 vervult ze de rol van voorzitter van het Genootschap voor Reclame. Boks laat weten: 'Booming heeft in vijf jaar een solide fundament van klanten en diensten opgebouwd. De kwaliteit van de experts en de ambitie van de partners maken dat ik hier graag aan de slag ga. Er zijn concrete plannen om de dienstverlening en het bureau uit te breiden met relevante oplossingen die de business van onze opdrachtgevers laat groeien. Ik kijk ernaar uit om Booming naar een volgende fase te brengen.'

Joey Fieggen, managing director, voegt daaraan toe: 'Booming heeft niet voor niets de ambitie om het performance bureau te zijn waarbij bedrijven aankloppen als het beter moet. Linda gaat ons helpen om die ambitie verder waar te maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken