DDB Unlimited vernieuwt campagne Centraal Beheer

DDB Unlimited vernieuwt campagne Centraal Beheer
  • Bureaus
  • 5 apr 2019 @ 12:39
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesCommercialsReclame

Centraal Beheer heeft zijn overbekende campagnestrategie vernieuwd. De nieuwe commercial (op tv en online) laat zien dat de verzekeraar heel Nederland het gemak van Centraal Beheer gunt. DDB Unlimited ontwikkelde de campagne.

De nieuwe commercial is geen vervanging voor het bekende campagneconcept ‘Even Apeldoorn bellen’. Peggy Spaapen, Senior Manager Strategie Merkpositionering & Marketing: 'Met onze iconische commercials blijven we de bekende oeps-momenten in beeld brengen. Met de campagne "Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan" laten we zien dat we meer bieden dan oplossingen voor schade.'

Leven makkelijker maken

'Mensen helpen doet Centraal Beheer al 110 jaar, benadrukt Spaapen. 'Dat gaan we steeds vaker doen met diensten die jouw leven makkelijker maken. Denk aan de Klushulp voor klussen in en om het huis, RoadGuard (voor pech onderweg), Schadeherstelservice en juridische hulp. Zo kunnen we zowel bestaande als nieuwe klanten altijd helpen.'

Waar de propositiefilms, zoals die van de Klushulp en Gemaksbeleggen, concrete oplossingen tonen binnen de gedachte ‘Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan’, vertelt deze nieuwe commercial dezelfde visie vanuit de emotie, zo laat bureau DDB Unlimited weten. 'Aan de hand van lastige alledaagse situaties laten we met een knipoog zien dat we onszelf best wat meer gemak mogen gunnen. En waar het kan, helpt Centraal Beheer daarbij.'

Credits

Opdrachtgever: Centraal Beheer

Bureau: DDB Unlimited

Regisseur: Bram Schouw

Producent: Jan Jinek, Bonkers United



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken