Land Rover lokt honden met geur-campagne

Land Rover lokt honden met geur-campagne
  • Bureaus
  • 3 apr 2019 @ 09:12
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesOutdoorReclame

Twee dagen na 1 april lanceert Land Rover een opmerkelijke campagne: reclamezuilen met een advertentie van de Land Rover Discovery (een auto met veel laadruimte) verspreiden een speciale geur die honden lokt, en daarmee hun baasjes.

De Land Rover Discovery is door zijn grote laadruimte en een serie speciale accessoires ideaal voor hondenbezitters. Om dat uit te lichten heeft Land Rover deze bijzondere reclamecampagne ontwikkeld.

Het bedrijf is op het idee van deze campagne gekomen doordat honden een eigenschap hebben die ook de Discovery kenmerkt. Beide zijn van nature avontuurlijk ingesteld en houden ervan om de gebaande paden te verlaten.

Pet Packs

De Land Rover Discovery is ook uitermate geschikt om mensen en hun honden comfortabel te vervoeren. In de bagageruimte van standaard 1.275 liter kunnen de viervoeters gemakkelijk liggen en door de in twee delen te openen achterklep kunnen zij eenvoudig in- en uitstappen.

Om het comfort voor de trouwe viervoeter te verhogen presenteerde Land Rover in 2018 de speciale Pet Packs. Een premium accessoireslijn met: een speciale waterbak die niet kan overlopen, een in fraai ruitmotief gestikte, gewatteerde mat, een draagbaar spoelsysteem, een scheidingsrek en een rubberen vloermat. Met een speciale loopplank hoeven honden bovendien niet in de bagageruimte te springen, maar lopen ze gemakkelijk omhoog.

Of zoals Land Rover het in een persbericht meldt: 'Met zijn all-terrain capaciteiten is de Discovery – net als de trouwe viervoeter - klaar voor het avontuur.'



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken