Royal Club vervolgt campagne Doe maar een frisje
- Bureaus
- 1 apr 2019 @ 15:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenMarketing
- 1 apr 2019 @ 15:56
- Peter van Woensel Kooy
Royal Club hervat de promotieserie met het thema 'Join The Royal Club'. De campagne, gemaakt door Alfred, is een vervolg op degene waarin Royal Club een kruistocht tegen onverschilligheid is gestart.
Werd in de vorig campagne nog de spot gedreven met onverschilligheid en wat er gebeurt als je niet kiest, in de nieuwe campagne gaat het om smaak bekennen en wat er gebeurt als je wél kiest.
Frisdrinkers zullen volgens RC-maker Vrumona de situatie ongetwijfeld herkennen. Op de vraag 'Wat wil je drinken?' hoor je jezelf voor de zoveelste keer antwoorden: 'Doe maar een frisje.'
Een gemiste kans, vindt Royal Club nu. Want als je niet zo onverschillig bent en voor je smaak durft uit te komen, wordt het leven een stuk spannender.
Martijn Slebus van Royal Club over de nieuwe campagne: 'In de campagne moedigen we mensen aan hun smaak niet voor zichzelf te houden maar met trots uit te dragen. Want kiezen is beter dan onverschilligheid. Te vaak nog vragen mensen om ‘gewoon fris’ terwijl dat geen recht doet aan waar wij voor staan. Royal Club heeft een brede range aan drankjes met soda’s en tonics met een bite en uitgesproken smaak, waarmee we de doorsnee massa ontstijgen.'
Mark de Leeuw van Alfred: 'De nieuwe payoff "Join the Royal Club" is een prikkelende uitnodiging aan iedereen die geen keuzes maakt. En wie beter om dat aan heel Nederland te vertellen dan David, onze Royal Club man die we kennen uit de vorige campagne. En uiteraard alles met een flinke dosis humor en overdrijving.'
De campagne is zichtbaar op TV, social, overige digital kanalen en in outdoor.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- fris
- kiezen
- Alfred
- drankjes
- range
- Royal Club
- dragen
- Mark de Leeuw
- ontstijgen
- Vrumona
- Martijn Slebus
- massa
- rank
- Royal Club
- beter
- Join the Royal Club
- onverschilligheid
- fris
- gewoon
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing