Tic Tac bouwt feestje met DJ Lost Frequencies
- Bureaus
- 23 apr 2019 @ 10:56
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EndorsementCampagnesMuziek
- 23 apr 2019 @ 10:56
- Jeroen Mirck
Tic Tac, onderdeel van Ferrero, lanceert een nieuwe campagne waarbij een samenwerking is aangegaan met de Belgische DJ Lost Frequencies, die tot de wereldtop behoort. Deelnemers kunnen een DJ-workshop en een reis naar Ibiza winnen.
De 24-jarige Felix de Laet, zoals de deejay in het dagelijks leven heet, reist de hele wereld over om mensen te laten dansen op zijn opzwepende nummers. In zijn vrije tijd mag hij graag gamen en wakeboarden. Speciaal voor Tic Tac, het merk van de verfrissende en fruitige mintjes, opent hij zijn deuren en gunt een aantal gelukkigen een intiem kijkje in zijn leven.
Ervaringen delen
'Als DJ mag ik op de mooiste plekken ter wereld mijn muziek delen met mensen, tijdens festivals of op andere te gekke evenementen', vertelt hij. 'Dit zijn keer op keer bijzondere ervaringen. Toen Tic Tac mij vroeg om samen te werken aan een campagne waarbij wij mensen de kans geven mee te genieten van deze mooie momenten, zei ik direct ‘Ja’. Het leven is prachtig en er is niets fijner dan vreugde te delen.'
Deelnemers kunnen een reis met Lost Frequencies naar Ibiza winnen en een exclusieve dj-workshop in zijn eigen studio in België. Ook worden VIP-duotickets weggegeven voor festivals en voor Lost Frequencies Live in Brussel, uiteraard met 'meet & greet'. Daarnaast zijn er verschillende prijzen van het audio-merk Bose.
Millennials meenemen
'Felix is een jonge, sympathieke jongen uit België die inmiddels is uitgegroeid tot een van de top DJ’s in de wereld', zegt Celinde van Opstal-Gordijn, brandmanager van Tic Tac Benelux. 'Zijn frisse en authentieke persoonlijkheid past goed bij ons merk. Millennials meenemen in de wondere wereld van Lost Frequencies sluit goed aan bij ons doel om zoveel mogelijk mensen verfrissende en verrassende momenten te laten ervaren. Wij zijn dan ook erg blij met onze samenwerking en kunnen niet wachten om de campagne verder uit te rollen.'
De campagne loopt tot eind augustus en is te zien op televisie, social media, YouTube en Spotify.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing