Duyvis kiest voor DDB Unlimited

Duyvis kiest voor DDB Unlimited
  • Bureaus
  • 29 mei 2019 @ 09:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFoodPitches

DDB Unlimited gaat de strategie- en campagneontwikkeling verzorgen voor borrelnootjesmerk Duyvis.

Duyvis, onderdeel van voedingsmiddelenbedrijf PepsiCo, spreekt de ambitie uit zijn merkleiderschap te willen onderstrepen. DDB Unlimited gaat hiervoor een nieuwe strategie en campagne ontwikkelen.

Robin de Bruijn, head of marketing snacks Benelux bij PepsiCo, laat weten: 'We willen ons iconische merk Duyvis revitaliseren met een duurzame groeistrategie. DDB Unlimited heeft ons overtuigd met hun performance propositie.'

Marketinghistorie

Dick van der Lecq, managing director van DDB Unlimited, voegt daaraan toe: 'Het merk en product Duyvis is met zijn rijke marketinghistorie niet alleen een sterke basis voor groei, maar ook een genot om voor te werken.'

Beeld via Facebook-pagina Duyvis.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken