Eurojackpot lanceert merkcampagne: 'zoooveel money'
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 11:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - SponsoringCampagnes
- 22 mei 2019 @ 11:56
- Lucas Boon
Kansspelmerk Eurojackpot (onderdeel van Nederlandse Loterij) lanceert in samenwerking met reclamebureau Selmore een nieuwe merkcampagne gericht op 'de echte jackpot-jager'.
Eurojackpot hoopt hiermee te groeien in zowel merkbekendheid als omzet. Saskia Baartman (business manager) laat weten: 'Eurojackpot heeft een mooie USP in handen, namelijk de grootste jackpot van Nederland. Maar nog lang niet iedereen weet dat. Selmore heeft voor ons een nieuw merkidee ontwikkeld waarmee we onomstotelijk laten zien dat er veel geld te winnen valt.'
Fantasie
Niels Westra, creative partner bij Selmore, voegt daaraan toe: 'De Eurojackpot is zooooveel money! Je beseft het pas als je gaat nadenken wat je er allemaal mee kunt doen. Zelfs al laat je je fantasie de vrije loop, dan blijft er nog belachelijk veel geld over.'
De campagnefilm is geproduceerd door Camp David Film. Via een 'one-taker' wordt de kijker meegenomen in een verhaal waarin acteur Urvin Monte (bekend van GTST) in het wilde weg fantaseert over wat hij zou doen met al het gewonnen geld. Seb van den Berg, zanger van de Haagse band De Kraaien, neemt de voice-over voor zijn rekening.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing