Fleurop toont vakwerk in moederdag-campagne

Fleurop toont vakwerk in moederdag-campagne
  • Bureaus
  • 1 mei 2019 @ 00:13
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsReclameCampagnes

Vakwerk. Dat is wat de nieuwe moederdag-campagne van Fleurop wil uitstralen. Reclamebureau Wubbe geeft daarom de hoofdrol aan een echte bloemist.

Iedere moeder is uniek. Dat geldt ook voor het boeket dat precies bij haar past. En daar komt het vakmanschap van de Fleurop-bloemist om de hoek kijken. In de nieuwe moederdag-campagne, die door Wubbe werd ontwikkeld, speelt dan ook een echte Fleurop-bloemist de hoofdrol.

In de film krijgt hij live de uitdaging om een boeket te schikken puur op het gehoor. Een klant vertelt via een speaker wat haar moeder uniek maakt en hoe belangrijk ze voor haar is. Het resultaat is een boeket precies passend bij het beschreven karakter. Stukje vakwerk.

De campagne wordt vanaf deze week via online kanalen verspreid en op televisie uitgezonden via onder meer de zenders van NPO. Ook worden social en instore ingezet.

Credits

Opdrachtgever: Fleurop Interflora Nederland

Bureau: Wubbe

Creatie: Marc van der Haar, Jasper Boon

Strategie: Gilbert Witjes, Maaike Preuninger

Regisseur: Eelco de Winter, Frank Borghstijn

Productiemaatschappij: Kaaps

Producer: Anne Lieve Steendijk

Verantwoordelijk bij klant: Jeroen de Zwart, Leonie van Zante, Hans van Hooren



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken