Fleurop toont vakwerk in moederdag-campagne
- Bureaus
- 1 mei 2019 @ 00:13
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsReclameCampagnes
- 1 mei 2019 @ 00:13
- Jeroen Mirck
Vakwerk. Dat is wat de nieuwe moederdag-campagne van Fleurop wil uitstralen. Reclamebureau Wubbe geeft daarom de hoofdrol aan een echte bloemist.
Iedere moeder is uniek. Dat geldt ook voor het boeket dat precies bij haar past. En daar komt het vakmanschap van de Fleurop-bloemist om de hoek kijken. In de nieuwe moederdag-campagne, die door Wubbe werd ontwikkeld, speelt dan ook een echte Fleurop-bloemist de hoofdrol.
In de film krijgt hij live de uitdaging om een boeket te schikken puur op het gehoor. Een klant vertelt via een speaker wat haar moeder uniek maakt en hoe belangrijk ze voor haar is. Het resultaat is een boeket precies passend bij het beschreven karakter. Stukje vakwerk.
De campagne wordt vanaf deze week via online kanalen verspreid en op televisie uitgezonden via onder meer de zenders van NPO. Ook worden social en instore ingezet.
Credits
Opdrachtgever: Fleurop Interflora Nederland
Bureau: Wubbe
Creatie: Marc van der Haar, Jasper Boon
Strategie: Gilbert Witjes, Maaike Preuninger
Regisseur: Eelco de Winter, Frank Borghstijn
Productiemaatschappij: Kaaps
Producer: Anne Lieve Steendijk
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen de Zwart, Leonie van Zante, Hans van Hooren
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing