Hans Kok en Wijnand van den Heuvel naar Qionly

Hans Kok en Wijnand van den Heuvel naar Qionly
  • Bureaus
  • 10 mei 2019 @ 11:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Qionly heeft zich versterkt met de komst van twee senior professionals. Hans Kok gaat bij het Amsterdamse marketingadviesbureau aan de slag als strategy director en Wijnand van den Heuvel (foto) als operations director.

De komst van het tweetal past in de nieuwe positionering van het bureau als marketingconsultancy, gespecialiseerd in 'value proposition design'. Onder het motto 'boardoom creatives' helpt Qionly organisaties en merken nieuwe wegen naar succes te vinden.


Hans Kok.

Frans de Vries, partner en managing director van Qionly, laat weten: 'We hebben nu een duidelijke en krachtige beschrijving van wat we eigenlijk al jaren doen. Ons werk voor de Rabobank, Interpolis en andere merken omvat ook communicatie, maar het gaat verder. We kijken naar product- en dienstontwikkeling, distributie, pricing, content en platformontwikkeling. In nauwe samenwerking met de klant en andere, complementaire bureaus zetten we onze creativiteit op een ander niveau in. Met de komst van Hans en Wijnand kunnen we daarin een nieuwe stap zetten.'

Hans Kok komt van Lukkien, waar hij werkzaam was als director concept & content. Daarvoor heeft hij als strategy director gewerkt bij bureaus als More, Lowe/DraftFCB en Y&R Amsterdam.

Wijnand van den Heuvel neemt verantwoordelijkheid voor de operationele gang van zaken bij Qionly. Vanuit zijn ervaring bij vooral digitaal georiënteerde bureaus als Clockwork en Greenberry gaat hij de organisatie en werkwijze van Qionly versterken.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken