Ook SAN sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity

Ook SAN sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity
  • Bureaus
  • 27 mei 2019 @ 11:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Cannes

De Stichting Adverteerdersjury Nederland ondersteunt de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. Eerder committeerden brancheverenigingen als BVA, VEA en ADCN zich al aan het initiatief. ‘Het broeit in Nederland’, aldus Kyra Roest, founder van de Embassy.

De Embassy is een zogenoemde handelsmissie van de verzamelde Nederlandse creatieve industrie in Cannes, dat dit jaar voor de vijfde keer plaatsvindt. Plaats delict is beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette, tussen grote spelers als Google, Facebook en YouTube.

Jeroen Hubert, voorzitter van de SAN, laat weten: 'De Embassy past naadloos in onze doelstelling om kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcomvak. Daarom heeft de San besloten de jubileumeditie van harte te ondersteunen. We roepen adverteerders op om -als ze naar Cannes gaan- zich bij deze handelsmissie aan te sluiten.'

Met het aansluiten van de SAN kan de Embassy rekenen op een breed draagvlak van de gehele industrie. Eerder committeerden branche- en beroepsorganisaties als ADCN, BVA, DDA, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design, DuPho en VEA zich al aan bij deze handelsmissie.

Kyra Roest, founder van de Embassy, is een trots vrouw: 'Het broeit in Nederland. De creatieve industrie in Nederland is erg gericht op samenwerken. Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van. Kijk maar naar de Embassy: het is prachtig dat we als land zo zichtbaar op een prominente plek tijdens een toonaangevend festival als Cannes Lions. Ik ben dan ook zeer verheugd met de steun van de gehele Nederlandse creatieve industrie voor de Embassy dit jaar.'

Marketeersprogramma

Nieuw bij de Embassy dit jaar is het tweedaags programma specifiek voor marketeers, met diverse workshops, lezingen, presentaties en netwerkevenementen. De thema's richten zich onder meer op de vraag wat de waarde van creatie is en hoe de kwaliteit van creativiteit binnen de organisatie tot prijswinnende hoogten kan worden gestuwd. Er is ruimte voor maximaal twintig personen voor dit programma. Deelnemers die zich via de SAN aanmelden, krijgen voorrang bij registratie. Marketeers die willen aanhaken bij het programma, kunnen zich aanmelden bij kyra@adbusiness.amsterdam.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken