ASR mikt met nieuwe campagne op starters

ASR mikt met nieuwe campagne op starters
  • Bureaus
  • 3 jun 2019 @ 11:27
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Verzekeraar ASR komt met een vervolg op de 'Dit is de tijd van doen'-campagne. In de tweede flight staat de startershypotheek centraal.

In maart dit jaar lanceerde ASR zijn nieuwe campagne 'Dit is de tijd van doen'. De verzekeraar vraagt hiermee aandacht voor het thema om zelf iets te doen in plaats van alleen iets te vinden. Het vervolg op de campagne moet de ‘begrijpelijkheid’ van ASR verbeteren. Hierbij wordt ingezoomd op de producten en services van de verzekeraar. Rapper Sticks neemt wederom de rol van voice-over op zich.

Gezinsuitbreiding

Hella de Weger, manager merk & positionering bij ASR, laat weten: 'Veel starters weten bij het kopen van een huis niet hoe hun financiële huishouden zich in de toekomst zal ontwikkelen. Juist in de eerste jaren, als er ook nog gezinsuitbreiding komt, kunnen jongeren dan krap komen te zitten. Door de hypotheekaflossing over veertig jaar uit te rekken, is er meer financiële armslag per maand.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken