Hero Baby: als merk naast ouders staan
- Bureaus
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 7 jun 2019 @ 09:45
- Sjaak Hoogkamer
Hero Baby heeft, in samenwerking met digitaal bureau Dept, een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Onderdeel daarvan is een merkfilm waarin nieuwe en aanstaande ouders worden gevolgd in herkenbare situaties.
In de film worden nieuwe vaders en moeders gerustgesteld en aangemoedigd te vertrouwen op henzelf en het oer gevoel van liefde voor hun kind. De merkfilm biedt een inkijkje in de nieuwe levens van ouders met als rode draad een gevoel waar veel vaders en moeders mee te maken krijgen: de onzekerheid of je alles wel goed doet. Deze weergave van het ouderschap is neergezet door regisseuse Nina Aaldering, begeleid door de voice-over van Anna Drijver.
Hero Baby 'steunt' ouders in nieuwe campagne
‘Wij geloven dat voeding een belangrijke rol speelt in het verloop van een nieuw leven,’ aldus Marian Raatjes, Brand Manager bij Hero Baby. ‘Maar we realiseren ons ook dat het allerbelangrijkste - zorg, aandacht en liefde - alleen de ouders kunnen bieden.’ Claudia Pieper, Digital Manager Hero Baby: ‘Op ons redactionele platform ‘Mama is Alles’ laten we met inspirerende en herkenbare content zien dat we als merk naast jonge ouders staan. En met deze campagne dragen we onze boodschap nu ook actief uit naar de buitenwereld.’
Credits:
• Verantwoordelijk bij Hero Baby: Claudia Pieper, Annemarie Lettinga, Marian Raatjes en
Dionne van Delft-Vugs
• Bureau: Dept Agency
• Strategy: Robin Wallaart, Valentijn Spek
• Concept: Chris Römer
• Script: Kim Triesscheijn
• Account: Eric van der Avoird
• Project Manager: Lotte van der Leegte
• Agency producer: Bianca Licher, Romy Onderwater
• Productiemaatschappij: Holy Fools
• Producer: Erik Mertens
• Director: Nina Aaldering
• Camera: Stephan Polman
• Edit: Nicolaas Kroone
• Grading: Captcha, Qianwei Tong
• Music: Jasper Slijderink
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing