Whoppah: online marktplaats voor 1e klas tweedehands
- Bureaus
- 4 jun 2019 @ 10:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Creatie
- 4 jun 2019 @ 10:01
- Sjaak Hoogkamer
Whoppah is een nieuwe online marktplaats voor de betere tweedehands spullen: van wonen tot werken, van kunst tot kinderkamer en van antiek tot modern design. De marktplaats is er ook voor zakelijke gebruikers zoals antiekwinkels en internationale kunst- en meubelhandelaren.
Woonwinkels kunnen er tevens hun online verkochte retouren en showroommodellen verkopen. Het initiatief sluit aan bij de noodzaak om te verduurzamen en hergebruik van goederen te stimuleren. Met innovatieve toepassingen zoals zoeken aan de hand van een foto, video's in de advertenties, een chatbot die onderhandelingen uit handen neemt en deur tot deur verzekerd transport, introduceert Whoppah een nieuwe generatie marktplaats.
Whoppah selecteert bijzondere objecten
Evelien Remmelts, medeoprichter van Whoppah: ‘Op bestaande marktplaatsen is het lastig om snel goede kwaliteit en bijzondere items te vinden. Ons team bewaakt de kwaliteit en selecteert unieke items zodat kopers met de app eenvoudig toegang hebben tot een schat aan bijzondere objecten voor thuis.’
Voor de realisatie van dit nieuwe platform is creatief bureau NEEW in een vroeg stadium aangehaakt. Zo is de merkpositionering, branding èn campagne in nauwe samenwerking ontwikkeld met het bureau. Jascha Hoogendijk, founder van NEEW: ‘Wij geloven dat je als merk vooral het verschil kan maken met een sterke propositie, en juist hier onderscheidt Whoppah zich in. Het was te gek om dit met de founders te mogen ontwikkelen. Deze premium marktplaats gaat hopelijk heel veel mensen blij maken en draagt ook z’n steentje bij aan een meer duurzame samenleving.’
Whoppah Eersteklas in Tweedehands from NEEW on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing