Adnight presenteert nieuwe programma-opzet
- Bureaus
- 23 jul 2019 @ 10:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 23 jul 2019 @ 10:34
- Lucas Boon
De 'open avond van de Amsterdamse creatieve industrie' wil kennisdeling en oriëntatie meer stimuleren en past daarom het programma van de komende editie op vrijdag 4 oktober aan. Ook maakt Adnight de eerste deelnemende bureaus bekend.
De organisatie van Adnight zag vorig jaar steeds meer marketeers op het event afkomen en vindt het daarom tijd voor een ‘bureau-oriëntatie 2.0’. Alle deelnemende bureaus wordt gevraagd om in ieder geval twee inhoudelijke talks, workshops of seminars te geven en daarnaast werk te vertonen en tours van de kantoren te verzorgen. Verdere invulling van de programma's is net als voorgaande edities aan de bureaus. Dirk-Jan de Krom, een van de initiatiefnemers, laat weten: 'De afgelopen edities hebben bureaus alles uit de kast gehaald om zichzelf te presenteren aan bezoekers. Wat we zien is dat juist de inhoudelijke programma's gretig aftrek vinden. Daarop willen we nu verder bouwen om de juiste balans te vinden tussen inhoud en de amicale setting die Adnight zo geslaagd maakt.'
Initiatiefnemer Wybe Sallows voegt daaraan toe: 'Er gebeurt veel in de markt. Full-service bureaus transformeren en kleine specialisten schieten als paddenstoelen uit de grond. Het is een onmogelijke opgave om precies te weten wat al die bureaus doen en daar gaan een paar bureau-websites of prijzenfestivals niet bij helpen. Adnight biedt marketeers en vakgenoten een laagdrempelige manier om te proeven van de expertise, cultuur en mensen direct bij de bureaus.'
Namen
De eerste twintig namen voor de komende editie zijn inmiddels bekend. Geïnteresseerden kunnen een kijkje nemen in de keukens van Accenture Interactive, Ambassadors, Amp, Boomerang, Code D'Azur, Dawn, Dept, Dorst & Lesser, Havas Lemz, Havas Media, Hey Honey, Kult & Ace, Makerstreet, MediaMonks Amsterdam, TBWA\Neboko, Ridley Scott, Superheroes, Postoffice, Virtue en We are Pi. Hier zullen nog zo'n dertig nieuwe namen aan worden toegevoegd.
Daarnaast is de organisatie, bestaande uit Wybe Sallows, Dirk-Jan de Krom, Claire Daemen en Denise Willigers, uitgebreid met drie nieuwe personen: Annika Timmer (Dept), Tony Roodenburg Boakye (Phatcamp) en Vi Nguyen (Storm Digital).
Het complete programma Adnight 2019 is vanaf september te vinden op adnight.nl. Het evenement vindt dit jaar plaats op vrijdag 4 oktober vanaf 18:00 uur op zo'n vijftig locaties verspreid over Amsterdam. Passe-partouts zijn te koop via de website, bestaande uit twee varianten: met of zonder afterparty. Deze afterparty vindt net als voorgaande jaren plaats in Paradiso.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing