Metmeer stopt, EnoRm neemt klanten over
- Bureaus
- 3 jul 2019 @ 12:16
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - KlantenZakelijkDigitaal
- 3 jul 2019 @ 12:16
- Jeroen Mirck
Online bureau EnoRm heeft met branchegenoot Metmeer een akkoord bereikt om de klantenportefeuille over te nemen. Metmeer is genoodzaakt de deuren te sluiten.
'Door een samenloop van onfortuinlijke omstandigheden' heeft online bureau Metmeer uit Breda zijn activiteiten moeten staken. EnoRm neemt nu de klanten over 'om de continuïteit van de opdrachtgevers te verzekeren'. De snelle overname en voortzetting van de lopende opdrachten zorgt ervoor dat de opdrachtgevers geen hinder ondervinden van deze omstandigheden, aldus beide partijen.
De overname wordt begeleid door het voormalig management van Metmeer dat tevens betrokken blijft om alles in goede banen te leiden.
Lars Roubroeks en Jorg Maijen, oprichters van Metmeer: 'Wij vonden het belangrijkste dat onze klanten goed opgevolgd zouden worden en zijn blij dat ze onderdak vinden bij EnoRm. Het dna van dit bureau past bij onze manier van werken. We zijn tevreden dat we een oplossing hebben gevonden voor de continuïteit van onze relaties en zullen alles doen om de samenwerking succesvol te maken.'
Geschrokken
Michel Janse, commercieel directeur van EnoRm: 'Wij schrokken toen we hoorden dat Metmeer het niet ging redden. Het is een gevestigde naam in de online branche. Wij waren altijd al enthousiast over hun werk, daarom hebben we direct contact opgenomen. De klanten passen perfect binnen ons bureau en kunnen direct geserviced worden. Qua activiteiten lagen we al op dezelfde lijn en we gaan alles doen om de opdrachtgevers te voorzien van slimme en creatieve online campagnes. De eerste reacties zijn positief.'
EnoRm is als bureau een mix van creativiteit, techniek en performance. Het bedrijf werkt voor klanten als Pon-Cat, Mercedes, Burger King, Aartsen Fruit & Vegetables en Happy Italy. Op het gebied van design en advertising werkt het bureau nauw samen met het eveneens in Breda gevestigde creative agency SuperRebel.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing