Wybe Sallows van WPP terug naar Code d'Azur
- Bureaus
- 4 jul 2019 @ 22:00
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CreatieStrategiePersonaliaReclame
- 4 jul 2019 @ 22:00
- Jeroen Mirck
Wybe Sallows keert terug bij Code d'Azur als strategy director. De afgelopen twee jaar werkte hij bij J. Walter Thompson Amsterdam voor merken als ING, Opel en Heineken.
In zijn functie is hij strategisch verantwoordelijk voor het groeiende klantenpakket van Code d'Azur en zal hij zich toespitsen op het helpen realiseren van de (internationale) groei-ambities van het bureau. Daarnaast blijft hij actief als oprichter van Adnight, Effie- en Webby-jurylid en in de raad van advies van jongerenorganisatie RA*W.
Naast de uitbreiding van het strategische team, versterkt Code d'Azur de eigen disciplines over de gehele linie, met onder meer Lucas Berghoef als digital designer en Floris van de Weg als account director. Van de Weg werkte eerder bij Indie en BSUR.
Stabiele groei
Michiel Meiberg, managing director van Code d'Azur: 'Voor een stabiele groei is het belangrijk om een goede mix van ervaring en talent te waarborgen binnen de organisatie. In dit kader zijn we enorm blij met deze versterkingen.'
Code d'Azur is een creatief digitaal bureau dat technologie, creativiteit en strategisch inzicht combineert om het leven van mensen makkelijker of leuker te maken. Deze werkwijze vertaalt zich in digitale producten, campagnes, campaignable services en AI-ecosystemen die het bureau maakt voor merken zoals ABN Amro, Brunel, KLM, LeasePlan, Red Bull, Rituals en Tele2.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing