Igo Geurtjens leidt Diva World Wide

 Igo Geurtjens leidt Diva World Wide
  • Bureaus
  • 16 aug 2019 @ 10:45
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • DigitaalPersonaliaStrategieInteractie

De internationale activiteiten van Diva World Wide worden vanaf september geleid door Igo Geurtjens. Hij was voorheen bureaudirecteur van onder meer @msterdam en Virtube. Als lid van International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS) jureert Geurtjens jaarlijks voor de Webby en Lovie Awards.

'Met de aanstelling van Igo op onze internationale productie-hubs kunnen we nog meer senioriteit en strategische kennis toevoegen aan de dienstverlening', zegt Maarten Roelofs, oprichter van Diva World Wide. 'Hij zal vanuit zowel de basislocatie in Nederland als Azie werken aan verdere innovatie en specialisatie. We zijn verheugd dat we zo’n industry veteran hebben kunnen toevoegen aan ons team.'

Igo Geurtjens: 'Uiteraard biedt dit een enorme kans. In de gesprekken die hebben geleid tot deze stap, heb ik gezien dat Diva World Wide echt uniek is. Weinig Nederlandse bureaus hebben zo veel specialisten en door google gecertificeerde medewerkers in dienst. Ik zie er naar uit om de ervaring in creatie en executie toe te passen en de groeiambities te verwezenlijken met een sterke integratie binnen de groep Planet Nine.'

Diva World Wide, opgericht 2016, is een van de snelstgroeiende creative studios voor digitale productie. Diva World Wide werkt binnen de domeinen Creatie, Transcodering, Vertaling en Dynamic Creative Optimisation en is daarmee een van de leidende digitale postproductie ondernemingen in Nederland. Diva World Wide  is een label van Planet Nine BV. Binnen de groep werken dertig mensen binnen verschillende labels voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken