Noise breidt uit in growth-marketing
- Bureaus
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMarketing
- 29 aug 2019 @ 15:55
- Jeroen Mirck
Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau Noise voegt growth-marketing toe aan zijn dienstenpakket. Hiermee wil Noise zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.
Noise is veertien jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some Noise Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt.
Lieke Laan, marketing strateeg bij Noise, leidt het 10-koppige team. "De afdeling is ontstaan vanuit de behoefte in de markt om merk en reclamediensten te combineren met performance marketing. Je ziet nu vaak dat die twee in silo’s opereren. Daarmee riskeer je dat kortetermijndoelstellingen niet bijdragen aan het op lange termijn bouwen van een merk. Met een zelf-ontwikkelde en inmiddels veelvuldig geteste methode zorgen we voor snelle groei door in performance marketing te allen tijde ook aan het merk te blijven bouwen.'
Het nieuwe team bestaat uit strategen, conversie-specialisten, social media specialisten, e-mailmarketeers en Google specialisten. De afdeling is recentelijk uitgebreid met Sales- & Accountmanager Laura Beekwilder en Senior Growth Marketeer Dirk Minnebo.
Merken die al succesvol gebruikmaken van de diensten van het nieuwe team zijn onder andere Donald Duck, Margriet, Rookvrije Generatie, Koninklijke Nederlandse Zwembond en De Nederlandsche Bank.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing