Michel van Mil managing director Orion

Michel van Mil managing director Orion
  • Bureaus
  • 3 sep 2019 @ 10:23
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaStrategieMedia

Michel van Mil is in september gestart als nieuwe managing director van Orion, de investeringstak van IPG Mediabrands. Aan hem de taak om die tak uit te bouwen.

Van Mil is sinds 3,5 jaar werkzaam als Finance Director bij One Media Sales. en heeft tevens de rol van CFO voor Motivaction International en DQ&A Media Group vervuld. Hij is zeker geen onbekende voor de bureaugroep, hij heeft 6,5 jaar voor UM gewerkt als Financial manager en CFO.

'Met Michel van Mil hebben we een zeer ervaren, financieel gedreven en een op de relatie gefocuste collega aan boord weten te halen. Samen met Michel gaan wij de volgende stap zetten met Orion. Hierbij is o.a. het lanceren van internationaal reeds toegepaste en bewezen onderdelen het uitgangspunt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Michel deze uitdagende stap kunnen zetten en het succes van Orion verder kunnen uitbouwen', aldus Onno Seelen COO, IPG Mediabrands.

Nieuwe stap

Michel van Mil: 'Na ruim 15 jaar in financiële eindverantwoordelijke functies te hebben geopereerd aan zowel bureauzijde (full-service en digitaal) als exploitantzijde, kijk ik zeer uit naar deze nieuwe stap en de bijdrage die ik kan leveren aan het samenwerken met adverteerders, exploitanten en de diverse labels van Mediabrands. Daarnaast wil ik mijn opgedane kennis en ervaring binnen de media inzetten voor het verder ontwikkelen van Orion in Nederland.'

Orion Capital is onderdeel van IPG Mediabrands en gevestigd sinds 2009 in onder meer de VS, Canada, UK, Australië, Duitsland, Mexico, Denemarken, Spanje, Frankrijk en Nederland. Orion investeert kapitaal strategisch bij media-exploitanten in ruil voor mediawaarde die gebruikt kan worden voor klanten van de bureaugroep.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken