Reality Outdoor maakt 'reclame' voor Tomorrowland-spektakel ADE
- Bureaus
- 3 sep 2019 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Campagnes
- 3 sep 2019 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
Op donderdag 17 en vrijdag 18 oktober staat Ziggo Dome in het teken van het spektakel: Our Story - 15 Years Tomorrowland. Reality Outdoor (plakwerk B.V.) heeft alle communicatie verzorgd met een campagne op reclamemasten, A0 borden, A1 frames, wildplak, billboards en abri's.
Amsterdam Dance Event is 's werelds grootste en belangrijkste clubfestival en conferentie voor elektronische muziek. ADE verwelkomde in 2018 voor het eerst meer dan 400.000 bezoekers, afkomstig uit meer dan 100 landen.
De komst Our Story naar Amsterdam is onderdeel van alle festiviteiten die dit jaar plaats vinden in het kader van het 15-jarig jubileum van Tomorrowland, dat jaarlijks in het Belgische Boom wordt georganiseerd. De eerste editie van Tomorrowland vond plaats in 2005 en sindsdien is het festival uitgegroeid tot het meest populaire en spectaculairste muziekfestival ter wereld. Dit jaar wordt het 15-jarig jubileum uitgebreid gevierd met onlangs de lancering van Tomorrowland One World Radio.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing