FCB Amsterdam zelfstandig verder
- Bureaus
- 23 okt 2019 @ 09:46
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Strategie
- 23 okt 2019 @ 09:46
- Redactie MarketingTribune
Binnen het IPG-netwerk gaat FCB Amsterdam zelfstandig verder. Het bureau is eigendom geworden van het lokale management. Alle aandelen zijn nu in het bezit van Jos Vis, Massimo van der Plas en Benjamin Messelink.
De management buy-out maakt deel uit van de ‘Culture-Up Strategie’ waarmee het wereldwijde FCB-netwerk naar eigen zeggen de kracht van de lokale bedrijven meer ruimte geeft. Een strategie waarin de lokale cultuur en ondernemerschap wordt gestimuleerd terwijl er nog steeds een netwerkconnectie is met toegang tot alle tools en kennis. Eerder werden in Europa al de FCB-vestigingen in Madrid, Zurich, Wenen en Polen overgenomen door het management.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing