Mercedes-Benz lanceert schadeservice
- Bureaus
- 31 okt 2019 @ 09:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 31 okt 2019 @ 09:41
- Lucas Boon
Mercedes-Benz lanceert vandaag in samenwerking met XXS Amsterdam een nieuwe campagne om consumenten bewust te maken van de eventuele schade achter een deuk of kras.
Met de 'repair & connect'-service wordt de schade achter de schade gerepareerd. Zo kan een aanrijding met een paaltje direct impact hebben op de active brake assist van het voertuig, terwijl de berijder en andere weggebruikers juist op deze systemen vertrouwen. De service moet betrouwbaarheid en veiligheid rondom de voertuigen van Mercedes-Benz garanderen.
Claire van Hartingsveldt, communicatie customer services bij Mercedes-Benz, laat weten: 'Met deze campagne benadrukken we dat je veiligheid niet aan het toeval moet overlaten. We tonen het herkenbare gedrag dat een kleine schade niet altijd urgentie heeft. Er wordt te lang mee doorgereden of -erger nog- niets mee gedaan.'
John de Vries, creative director bij XXS Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Voor deze campagne was het de uitdaging om techniek en de herkenbaarheid van een kleine schade, en het uitstellende gedrag ervan, te combineren. En om een impactvol verhaal te vertellen. De keuze voor abstractrie in voice en het gebruik van projectie geven de film eigenheid en komt op een originele manier binnen bij de kijker.'
Op deze landingspagina geven medewerkers van de repair & reconnect-service antwoord op veel voorkomende misvattingen. Bekijk de campagnefilm hieronder:
Mercedes-Benz Repair & Reconnect from XXS on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing