Parkeerapp laat dag soepeler verlopen
- Bureaus
- 14 okt 2019 @ 06:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesApps
- 14 okt 2019 @ 06:01
- Lucas Boon
Park Now Group heeft in samenwerking met Accenture Interactive Amsterdam een nieuwe Europese merk- en campagnestrategie ontwikkeld. De mobiliteitsdienst wil hiermee laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn.
Park Now is in Nederland bekend van de parkeerapps Parkmobile en Park-line. In de nieuwe campagne wil Park Now laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn, zolang je maar de parkeerapp gebruikt. Doel van de campagne is om de bekendheid van de parkeerapps te vergroten en daarmee de klantgroei te versnellen.
Martijn van Marle, creative director bij Accenture Interactive, licht toe: 'Een parkeerapp zorgt ervoor dat je dag net iets soepeler verloopt. Bijvoorbeeld dat je niet door de regen naar een parkeerautomaat hoeft te rennen bijvoorbeeld. Aan deze kleine, dagelijkse momenten hebben we een emotionele boodschap meegegeven.’
De campagne, onderdeel van een joint venture in mobiliteit van BMW GmbH en Daimler AG, wordt uitgerold in verschillende Europese markten. In Nederland waar men al redelijk bekend is met mobiel parkeren, maar ook bijvoorbeeld in Duitsland waar deze dienst nog in ontwikkeling is. De campagne is te horen op de radio en te zien via digital out of home, social advertising en display.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing