IDFA houdt bezoeker spiegel voor
- Bureaus
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Lucas Boon
Het International Documentary Film Festival Amsterdam, kortweg IDFA, lanceert een campagne die mensen letterlijk een spiegel voorhoudt.
Wie naar IDFA komt om achterover te leunen, zit verkeerd, zo luidt het credo van het filmfestival, dat woensdag 20 november van start gaat. De ruim 300 documentaires zijn divers, maar hebben één ding gemeen: ze bieden stof tot nadenken en nodigen uit tot discussie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, bouwt voort op de eerder door het Amsterdamse reclamebureau ontwikkelde positionering van IDFA: 'provoking boundless curiosity'. Hiermee hoopt het festival een jonger publiek te bereiken. De campagne bestaat uit verschillende uitingen van 'echt reflecterend materiaal' en een bioscooptrailer die de kijker herhaaldelijk een spiegel voorhoudt.
IDFA 2019 trailer from KesselsKramer on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing