Schiphol kiest voor TBWA\Neboko
- Bureaus
- 12 nov 2019 @ 09:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitches
- 12 nov 2019 @ 09:44
- Lucas Boon
Schiphol gaat samenwerken met reclamebureau TBWA\Neboko. De strategische samenwerking staat in het teken van de passagiersbeleving en kwaliteit van service van de luchthaven.
TBWA\Neboko gaat de marketingcommunicatie voor de afdeling consumer products & services verzorgen. Dit betreft onder meer parkeren, retail en food & beverage. Vanaf het tweede kwartaal in 2020 zal de nieuwe aanpak in media en middelen zichtbaar zijn.
Evelien Franck-Klop, lead marketing communicatie bij Schiphol, zegt: 'Na een intensief pitchtraject kwam TBWA\Neboko als winnaar uit de bus. De versimpeling die zij hebben weten aan te brengen in de communicatiestrategie en de kwaliteit, creativiteit en slagkracht die ze in de uitwerkingen toonden, waren voor ons doorslaggevend. We zagen de synergie ontstaan waar we naar op zoek waren. Ook hun brede expertise en internationale netwerk hebben een belangrijke rol gespeeld bij onze keuze.'
Rik Ledder, CEO TBWA\Neboko, laat weten: 'We vinden het een prachtige kans om voor het mooie merk Schiphol te mogen werken en samen met hen de ambities waar te gaan maken. Als echte partners gaan we alle aspecten van de customer journeys verkennen en verrijken, van mobiel tot in de winkel. Wij hebben er zin in.'
Beeld via FB-pagina Schiphol.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing