Schiphol kiest voor TBWA\Neboko

Schiphol kiest voor TBWA\Neboko
  • Bureaus
  • 12 nov 2019 @ 09:44
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenPitches

Schiphol gaat samenwerken met reclamebureau TBWA\Neboko. De strategische samenwerking staat in het teken van de passagiersbeleving en kwaliteit van service van de luchthaven.

TBWA\Neboko gaat de marketingcommunicatie voor de afdeling consumer products & services verzorgen. Dit betreft onder meer parkeren, retail en food & beverage. Vanaf het tweede kwartaal in 2020 zal de nieuwe aanpak in media en middelen zichtbaar zijn.

Evelien Franck-Klop, lead marketing communicatie bij Schiphol, zegt: 'Na een intensief pitchtraject kwam TBWA\Neboko als winnaar uit de bus. De versimpeling die zij hebben weten aan te brengen in de communicatiestrategie en de kwaliteit, creativiteit en slagkracht die ze in de uitwerkingen toonden, waren voor ons doorslaggevend. We zagen de synergie ontstaan waar we naar op zoek waren. Ook hun brede expertise en internationale netwerk hebben een belangrijke rol gespeeld bij onze keuze.'

Rik Ledder, CEO TBWA\Neboko, laat weten: 'We vinden het een prachtige kans om voor het mooie merk Schiphol te mogen werken en samen met hen de ambities waar te gaan maken. Als echte partners gaan we alle aspecten van de customer journeys verkennen en verrijken, van mobiel tot in de winkel. Wij hebben er zin in.'

Beeld via FB-pagina Schiphol.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken