Brand Executive Production geeft marketeer de leiding

Brand Executive Production geeft marketeer de leiding
  • Bureaus
  • 6 dec 2019 @ 09:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Vandaag ziet Brand Executive Production (BEP) het daglicht, een nieuw label van Partners in Production (PIP).

BEP is opgericht door PIP-oprichters Rikje Thie en Linda Brouwer, samen met Fleur van den Donk. PIP is partner van merken (zoals Heineken, SNS en Plus) die willen komen tot een beter resultaat op producties. Van den Donk werkte in het verleden bij bureaus als XXS, TBWA\Neboko en BeyenMeyer.

BEP gaat marketeers supporten die zelf meer 'in charge' willen zijn bij de productie van hun commercial- en andere contentproducties. Met de support van BEP kunnen merken producties slimmer organiseren en onafhankelijker zijn van de bureaus waarmee ze werken.

Het drietal laat weten: 'Veel merken werken met meerdere bureaus, maar het is vaak een hele uitdaging om deze bureaus als een team te laten werken. Dit komt omdat bureaus graag hun business beschermen en in de lead willen zijn, maar ook door niet goed afgestemde timings of processen vanuit de opdrachtgever. Onze Brand Executive Producers gaan deze workflows managen zodat bureaus samenwerken als een team, waarbij iedereen weet wat er van hem of haar verwacht en welk budget beschikbaar is.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Foto v.l.n.r.: Rikje Thie, Ineke Koornstra, Linda Brouwer, Fleur van den Donk.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken